Wat zijn mijn overwegingen om de GR10 te gaan lopen en voor wie?

26 mei 2015 vertrek ik samen met Chris naar Hendaye Frankrijk voor onze wandeling over de Pyreneeën van West (Atlantische Oceaan) naar Oost (Middellandse). Een afstand van 970 km (als we niet verkeerd lopen :)). Deze tocht doen we in fases van 2 weken. Normaal duurt dit 3 maanden als je de tocht in 1 keer wilt lopen. Maar ik kan thuis en mijn werk geen 3 maanden loslaten. Ieder jaar gaan we 2 of 4 weken lopen en starten we weer waar we geëindigd zijn. Bekijk de route op Google maps. Meer info over de GR10
Vorig jaar ben ik benaderd door Chris (net 65 geworden) of ik met hem samen deze tocht wilde lopen. Ik zeg vaak impulsief JA, maar het is niet zomaar even wandelen. We gaan met ons tentje, slaapzakje , droogvoer en camelbagje (voor water) de bergen in. Een beetje survivallen dus. Geweldige ervaring lijkt me dat. We zijn al een klein jaartje aan het oefenen en we zijn er klaar voor. PS af en toe een doucheje pakken bij een Gites (berghutje) doen we ook wel :)
Natuurlijk lopen we deze tocht vanwege persoonlijke overwegingen, maar ik wil ook graag het belang van anderen dienen. Het afgelopen jaar hebben we prive het eea meegemaakt , maar het geeft me ook weer moed om nieuwe dingen te ondernemen en voor anderen te lopen. Als lid van Lions Venray zet ik me persoonlijk graag in voor kinderen met een spierziekte. Al jaren bezorgen we kinderen met spierdystrofie een vakantieweek op Texel in het Tesselhuus. Deze kinderen worden maximaal 30 jaar oud, maar het geeft ons als Lions ieder jaar weer veel voldoening als we ze weer na een vakantieweek op Texel lachend en voldaan terug zien komen in Venray. Ook voor de ouders zelf is het belangrijk dat hun kinderen volledig verzorgd worden en de ouders zelf ook wat tijd voor elkaar kunnen hebben.
We hebben een facebooksite ontwikkeld om geld in te zamelen voor kinderen met een spierziekte. Ikkanhetlaten voor spierziekten staat voor mij alszijnde "ik kan het laten om 2 weken niet te werken op kantoor, maar te gaan werken in de Pyreneen voor het goede doel."
Met uw hulp dragen we weer bij aan het plezier van de kinderen met deze spierziekte en vraag ik u € 0,01, € 0,10 of € 1 per afgelegde km bij te dragen of simpelweg wat startgeld. Het gaat niet direct om het bedrag alleen, maar ook om het gebaar. Hoe meer mensen hoe meer fundraising. Aan het einde van de 1e wandeltocht (half juni) zal ik mijn bereikte kilometers bekend maken, maar ook tussentijds kunt u mijn blogs nalezen (als ik internetbereik heb trouwens)

Sponsoren gezocht
Wilt u uw bijdrage leveren aan het levensgeluk van deze kinderen? Dat kan door geld te donerenLees hier wat meer over de goede doelen van onze Lions club
Steun daarom onze ‘tocht’ over de Pyreneen en stort alvast wat startersbijdrage op het rekeningnummer van Ikkanhetlaten voor Spierziekten (IBAN NL58RABO0143295462 Stichting Evenementen Lions Venray met omschrijving fundraise GR10) en geef aan hoeveel u per km wilt bijdragen. Dit kan door een bericht te plaatsen op onze facebookpage Ikkanhetlaten of een reactie te geven op mijn blog of een mail te sturen naar de lions 

  • Via deze blog, Ikkanhetlaten voor spierziekten facebookaccount  en twitteraccount zal ik regelmatig verslag doen van mijn belevenissen zodat de sponsoren nauw betrokken blijven bij onze tocht en de mogelijkheid bieden af en toe reacties te geven.
  • IBAN NL58RABO0143295462 Stichting Evenementen Lions Venray met omschrijving "fundraise GR10"

Bedankt alvast voor uw steun en ik hou u de komende weken op de hoogte van de tocht met foto's en tekst.

Reacties

  1. Chris natuurlijk ook succes. Zelf zal ik ook vanuit mijn bedrijf Home Invest € 1 sponsoren per gelopen km.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

5e wandeldag GR10

3e wandeldag GR10

10e wandeldag GR10